Harrastettiin koko viime yö pillow talkia. Juuri sitä ihanuutta, joka suhteen alussa saa pysymään hereillä aamun pikkutunneille asti. Pikku herra kuorsasi tyytyväisenä omassa sängyssään ja ehkä rauhallinen rupattelu jopa rauhoitti häntä. Puhuttiin elämämme läpi, jopa kaikki ne asiat, jotka mielummin unohtaisin. Tunnetaanhan me toisemme toki 15 vuoden takaa, mutta reilussa kymmenessä vuodessa, jonka olemme olleet omilla teillämme, on ehtinyt tapahtua kaikenlaista.

Arvaas muuten miltä tuntui tulla kotiin kun pyykit oli viikattu narulta kaappeihin, tiskit tiskattu, roskat viety ja ruoka valmiina. Mun ei tarvinnut kuin nauttia olostani. Ihan outo tunne, kun on tottunut yksin aina vastaamaan kaikesta.

Takaisin asiaan. Olin käynyt suihkussa ja pukenut muumikuovioisen yöpaidan. Joo-o, tiedetään tiedetään! Tosi eroottinen asu näin alkuun, mutta kun se nyt vaan sattuu olemaan niin hemmetin mukavaa pehmeää puuvillaa. Tunsin itseni sangen tavalliseksi ja jopa rumaksi. Muru silitti poskea ja sanoi rakastavansa minua juuri sellaisena kuin olen (jopa ilman meikkiä! Wow). Eihän noin sanota kuin Bridget Jonesissa, mutta myönnetään, senhän jokainen nainen toivoo kuulevansa.

Jos mä olisin tiennyt, että maailmassa on joku tuollainen juuri minua varten, en olisi koskaan lakannut etsimästä.